Algemene Voorwaarden

Afspraken:

Een afspraak kan tot 48 uur van tevoren kosteloos geannuleerd worden, daarna wordt de sessie volledig in rekening gebracht. Dit geldt ook voor het te laat verschijnen voor een afspraak.

Afspraken vinden plaats bij mij thuis, in overleg kan een afspraak ook ergens anders plaatsvinden, zoals op kantoor. In dat geval wordt er een reiskostenvergoeding in rekening gebracht.

Tarieven:

Een sessie (therapie en/of coaching) is €125. Een sessie duurt gemiddeld 1.5 uur, je betaald per sessie. Prijzen zijn inclusief BTW.

Mijn behandelingen worden niet vergoed door zorgverzekeraars. Wellicht is er bij je werkgever in het kader van preventie ziekteverzuim en/of arbeidsongeschiktheid vergoeding mogelijk. Informeer bij je werkgever naar de mogelijkheden.

Betaling:

Er kan contant worden betaald tijdens de afspraak of de betaling kan vooraf worden overgemaakt.

Een betaling overmaken kan op bankrekening NL60 SNSB 0938 3269 29 ten name van B. Mulders. Vermeld hierbij duidelijk je voor- en achternaam en de datum van de afspraak.

Verantwoordelijkheid:

Onder alle omstandigheden zijn cliënten zelf verantwoordelijk voor de manier waarop ze met de ontvangen informatie omgaan. Ik ben niet aansprakelijk voor de effecten voortvloeiend uit de keuzes en acties die gedaan worden door cliënten, noch voor keuzes en acties voortvloeiend uit een afspraak.

Raadpleeg bij psychische en lichamelijke klachten altijd eerst een arts.

Gegevens worden nooit aan derden verstrekt zonder schriftelijke toestemming.

Diagnoses en medicatie:

Ik ben hypnotherapeut, ik ben geen arts, psychiater of psycholoog. Ik stel dus ook geen diagnoses, ik schrijf geen medicatie voor en ik lever geen medische diensten. Het kan voorkomen dat ik je vraag om een verklaring van je arts. Bijvoorbeeld bij de behandeling van pijn, zodat ik zeker weet dat de behandeling veilig is voor jouw gezondheid.

Garantie:

Ik kan je garanderen dat ik mijn uiterste best zal doen om je te helpen je gewenste resultaat te bereiken. Het is mijn doel om een zo goed mogelijke service te bieden en je zo duidelijk mogelijk te informeren. Als ik het idee heb dat mijn behandelingen op dat moment niet de juiste aanpak zijn voor jou, dan zal ik dit ook eerlijk aangeven.

In geval van ontevredenheid over de gebruikte methoden of resultaten is het niet mogelijk om het betaalde tarief terug te vorderen. Uiteraard zou ik in zo’n geval wel samen in gesprek gaan om tot een oplossing te kunnen komen. Daarnaast ben ik aangesloten bij de VHEN, waarmee ik voldoe aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg.